Jag har ju tidigare skrivit om Magasin 36 i Höganäs och att det  sedan i somras har förändrats. Alla butiker som tidigare fanns där är nu borta och i stället säljer man möbler, lampor, mattor bland annat, både vintage och nytt under namnet Entourage of Design.  Jag älskar det här konceptet och kan går här hur länge som helst. Vi köpte ju nya stolar till matbordet här och som vi bara älskar. Tänkte att jag ska visa lite bilder som jag tagit vid olika tillfällen vi varit här i sommar och under hösten. Tyvärr blir det inte de bästa bilderna eftersom det inte är så mycket fönster men hoppas ändå man kan få en uppfattning om det. 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Här står våra stolar som vi köpte, danska stolar i teak och konstläder och riktigt sköna. 
 
 
(null)
 
Och så här ser de ut hemma hos oss
 
 
(null)
 
Det här bordet i travertin är så himla fint!
 
 
 
(null)
 
och även lampan över
 
 
(null)
 
(null)
 
Mattan här ovan är jag också förtjust i, tror den är 20 kvadratmeter!
 
 
(null)
 
 
Man har även öppnat ny saluhall och ny restaurang, La Poubelle Bar & Bistro, som numera ligger i entréplanet men det har vi inte besökt ännu men det hoppas jag att vi snart kan göra. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej