Fick plötsligt en ledig dag så att-göra-listan fylldes på snabbt. Bland annat har jag ramat in de här konstverken som jag gjorde för något år sedan. Satte upp dem på sänggaveln för att testa då jag tycker de passar in i sovrummets färger. Funderar på att sätta upp en tavellist ovanför sängen men enligt Feng Shui ska man ju inte ha något över huvudet där man sover men en tavellist kanske inte är så farligt? Får fundera en stund till.
 
 
(null)
 
(null)
 
Min hobby är ju att måla tavlor så de finns lite överallt här hemma. Jag målar inga motiv utan bara abstrakt och ofta med prickar som på de här nedan.
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Här i köket är det lite blandat pynt på hyllorna.
 
 
(null)
 
En titt in i sovrummet. Fotot tog jag en dag i oktober när det inte var lika mörkt som det är nu.
 
 
(null)
 
 
Instagram och bloggarna svämmar över av vikta pappersstjärnor och de ska ju vara väldigt lätta att göra tydligen. Själv har jag inte testat än men jag köpte faktiskt en stjärna för ett tag sedan i en blomsteraffär som var gjorda av kvinnor i Nepal. Den hänger nu i köksfönstret.
 
 
(null)
 
(null)
 
 
Här är en lite mörk bild taget i vår hall där vi har både matbord och öppen spis och bibliotek. Nu ska jag fortsätta med att-göra- listan, rensa pappershögar är nästa post.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej