(null)
 
 
(null)
 
 
I dag tänkte jag visa mina 8 senast sparade bilder från Instagram. Varså goda, hoppas ni gillar!
 
 
 
(null)
 
 
Anna-Malin börjar blogga igen! I samband med en flytt kommer hon starta upp bloggen igen, denna gång med namnet Helt enkelt 2.0. Efterlängtat av många och ska verkligen bli spännande att följa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kollage av Inredningshjälpen. Jag sparade pga. att jag tycker mycket om den här kombinationen av ljust och mörkt.
 
 
 
 
 
 
(null)
 
Den här klänningen från Stockholmsklänningsfabrik  dyker upp i mitt flöde hela tiden, gillar den verkligen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser så härligt ut på den här altanen, kanske ska hyra huset någon gång i framtiden?
 
 
 
 
 
(null)
 
Nyligen börjat följa Nomibis, så mycket fina bilder. Den här sparade jag pga. av fatet med citroner. Har ett liknande fat nere i stugan. 
 
 
 
(null)
 
Tavlan från Malene Birger, inspirerar mig till max, samma färgskala igen, med det ljusa och mörka, vitt, brunt och svart. 
 
 
 
 
 
 
(null)
 
 
 
La Belle Vue i Neffies, där vi var för något år sedan. Nu har man renoverat köket sedan vi var där med bland annat det här härliga kaklet. Vill nog åka dit igen och känna på det i verkligheten.
 
 
 
 
(null)
 
 
Sist av allt, min senaste största inspirationskälla, Josh Yöung, konstnär från Chicago som gör de finaste tavlorna och inredning. Även här i samma färgskala som jag skrivit om innan. Ni måste kolla in hans konto.
 
Hoppas ni hittar någon ny favorit att kika närmare på!
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej