Nina Persson har jag ju skrivit om förr på bloggen. Jag gillar henne, både musiken och hennes inredningsstil. Nu har ju Nina och familjen flyttat tillbaka till Sverige, från New York till Malmö igen. För ett par månader sedan var det nya hemmet med i Elle Decoration och som vanligt i en stil som jag gillar. 
 
 
(null)
 
Önskar jag hade plats för ett sådant här skåp i badrummet. Vi har valt att ha tvättmaskin och tumlare där i stället och det vill jag ju inte vara utan förstås. 
 
Dessutom önskar jag att jag hade ett sådant här arbetsrum men vi har ju valt att bo lite mindre nu och då har vi inte plats för ett arbetsrum. 
 
 
 
(null)
 
Men så inspirerande det är! 
 
 
(null)
 
 
 
 
Jag förstod när jag läste reportaget att Nina börjat arbeta med keramik, så nu har jag blivit lite sugen på det också. Reportaget från Elle Decoration finns att läsa här. Så mycket inspiration!
 
 
Och här kan man kolla in Ninas hem i New York. 
 
 
 
 
 
 
 
elledecoration, ninapersson.,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej