För någon vecka sedan var vi inne i en inredningsbutik här i staden och fick syn på en matta som skulle passa perfekt hemma hos oss. 
 
Det är en matta som heter Saffron från Layered som jag blev så kär i.
 
 
 
 
 
Bild från Layered
 
 
Jag fick låna hem ett mattprov för att se hur det skulle se ut här hemma och som ni ser så tycker jag den passar in alldeles utmärkt i färgerna.
 
 
 
(null)
 
 
 
(null)
 
 
(null)
 
 
Och titta här, den passar ju alldeles utmärkt till tavlan jag målade för ett tag sedan. Alltid matcha matta med tavlor alltså!
 
Det har inte blivit något köp än, måste prioritera lite annat just nu. Dessutom har vi en matta i ull som det inte är något fel på egentligen men det är ju det att Saffron passar in så bra. Får fundera ett varv till.
 
Fredag eftermiddag nu och jag önskar en trevlig helg!
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej